fredag 22 oktober 2010

SNÖ

Rebecca ute och fotar lite vinterbilder nu på morgonen.

När jag vaknade i natt och var upp och drack lite så fick jag värsta chocken, fast man vet att det kan och skulle ev komma snö så häpnar man till iaf. Helt vitt ute, 22 oktober kom den första snön.

Ja förra året när första snön kom så var det inte lika roligt för då var vi fullt uppe i byggandet och allt blev mer krångligt men nu är det bar att njuta. Första kortet förra året med snö var 12 dec och det kan nog stämma att den kom senare 2009.


I går var Kent & jag i väg en sväng till den älskade Camilla i Arboga som fixar med våra ryggar, nackar och armar och allt vad
det heter med ont och låsningar. Hon är förjäklig på att gör en illa när man är där men efteråt så känner man sig som NY. Rak, knådad och man har värsta hållningen och
äntligen så är jag så bra i min höft som jag haft ont i så länge.
Hon är bara för bra !
I dag är det Karlsborg som gäller. Syrrans badrum ska äntligen få bli fint och hon ska få ett eget BRUNT BADRUM ! Spännande .......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar