fredag 22 oktober 2010

GODNATT

Rebecca och jag har nu haft ensamkväll och killfritt. Som sagt så stack killarna ner till Forsvik och jobbar för fullt med badrummet hos syrran. Ingen av oss ville laga mat så det blev ett besök på Ming Palace och sedan mys hos Anders & Sofi. Idol, snack och "chirre" och ledsna ögon att Linda fick åka hem.
Ja ja, nu väntar sängen och i morgon tar jag en tur ner till Forsvik. Kan ju inte vara utan HONEY två nätter :) eller hur syrran ? Hon väntar för fullt på att jag ska komma och kommer det inte mer snö och halka så styr bilen dit skapligt i morgon. Och förresten så tjatar Richard att jag ska komma för då tar han min bil hem och håller lill-Rebecca & stor-Rebecka sällskap. Smådamerna väntar på honom här hemma.
NATTI NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar