söndag 24 oktober 2010

KARLSBORGSVISIT

Ja nu sitter jag här i lilla håla Forsvik som inte är större än ett knappnålshuvud på Sveriges karta. En liten håla neråt i landet som om man skulle blinka när man åker förbi så är det kört och man har paserat den byn.

Finns inte ens en kiosk eller jo, ett slusskafét som är typ öppet från 12-18 varannan dag kanske... AAAA, iaf så är det en håla och vad man gör här har jag ingen aning om ???

Badrummet är snart klart och det blir så fint. Kamerabatteriet var slut efter första kortet i går tyvärr. Vi åt gott och gästades av Tomas syster Anna och hennes man. Småkillarna har vi inte sett röken av förutom mostersgull " Robin" som var hem en sväng.
Tittar man ut så ser man att det snöar men det är plusgrader så inget stannar kvar utan bara blask. Snart bär det hem emot vårat och trots att man bara varit här över en natt så längtar jag hem, typiskt mig. Längtar alltid hem var jag en är någonstans.

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST !!

I morgon börjar jag min 8 veckorsbehandling och det ska bli skönt och vi måste sen ta en titt på hur det går för lillebror i sin Armi Fitness-träning. Jag kommer inte att gå dit kl 06 i morgon men jag måste ta mig dit en endaste morgon till innan hans 6 veckorpass är slut.

Ha en mysig söndag allesammans !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar