söndag 10 oktober 2010

SKÖN SÖNDAG

Så här ser det ut just nu. Sida 3 är under tillverkning.
Idag i det helt underbara oktobervädret så jobbades det på för fullt. Lillebror kom i morse och hjälpte till lite. Han håller på att samla in mer +poäng till deras flytt tror jag :) Naturligtvis så fikades det med nybakt varm sockerkaka. Var ganska poppis i dag när den ställdes fram. Tänkte att efter 10 månaders husbygge så trodde jag lillbrorsan skulle säga annat en gott om den men nej, han gillade den.
Det var så att det bakades ganske mycket sockerkaka under byggperioden så det stod oss ända upp i halsen och då stod den ännu längre upp på bror min vill jag lova er.


Som vanligt så var det Anders och Rille som slogs om denna maskin. Båda ville köra med den men som Anders brukar säga till mina kära kids: Störst går först ! Tänk vad Richard och Rebecca kommer att ta igen när han får egna kids. Vet iaf en sak som kommer att göras, sitta på nyllet och...... eller hur Rille & Heffa ?



Han drog också in för el i carporten och nu är det också
armerat o klart för att gjuta i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar