söndag 10 oktober 2010

AWARD

Tack Pernilla ! Har fått en Award av henne och ska som sagt skicka den vidare. Man ska skriva 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och sända den vidare till någon.
Denna bild ligger på min näthinna dagligen för att det är så otroligt mycket känslor som finns här vid just detta tillfälle. Den är tagen när jag och min älskade Kent hade skrivit på kontraktet på våran tomt och det var ett sådant ögonblick som när mina två barn kom till världen ungefär. Det var den dagen vi bestämde oss för att vi skulle leva tillsammans.

3 saker som har den närmsta platsen runt hjärtat är:

* Min älskade familj

* Våra kära vänner som alltid finns för oss

* Vårat stenhus

Jag skickar vidare denna Award till Susanna som finns på:
Inredning, kaos och tistlar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar