måndag 11 oktober 2010

MORGONPIGGA TJEJER som...

faktiskt var ute på promenad i morse kl 06. Sofi kom och plockade upp mig utanför för en tripp till Vilsta där lillebror körde sitt pass med ARMI. Ja det kändes inte ok att hålla på som dom gjorde när klockvisarna stod på 06.30 Usch och Brrrrr.
+ 2,5 stod termometer på och fullt med frost i gräset och där krälade de som galningar. Men ÅH ! vad han var duktig, helt imponerande faktiskt och lite avis på hans ork har jag.
Men nu är det ju så att jag skulle ju inte kunna följa detta och jag är så glad att jag har kunnat promenera igen och tänk att jag nu kommit in i en gåperiod igen efter alla jobbiga stunder som varit med kroppen. Nice !
Så här högt hoppade iaf lillebror. Jo visst ! 1 ggr kanske men efter 20 sådana hopp kan man ju inte annat en att ramla men han höll sig på benen.
BRA jobbat Anders, du är en riktig fajter !





Och ett litet bildbevis att Soffi propp var ute i ottan !

Nu har jag fått i mig lite god "frulle" och bad väntar :) sedan en sväng till jobbet för att kolla en tand som inte riktigt sköter sig i min mun, kanske lite borrning :) :)






2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för erbjudandet gällande hyllorna från Ikea. Var i Stockholm i helgen och på vägen hem åkte vi förbi Kungens kurva så jag sprang in och köpte 2 hyllor, det gick på mindre än 10 minuter, snabbt och enkelt!
    Jag tänkte på dig men har ju inte ditt nummer, hoppas att du får tag i dem denna vecka!

    lycka till!

    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Ha ha, toooomorrow får jag med hoppas jag, då kommer syrran ! Jasså de fuskar på IKEA med veckor, kanske hade de vecka 41 i 08-området, då vi vet att de är lite före i allt :)
    Ha en bra dag !

    SvaraRadera