onsdag 6 oktober 2010

Nytt minneskort

Äntligen ! har jag tagit mig i kragen och köpt ett nytt minneskort till kameran eller rättar sagt har jag köpt ett eget.
Var nämligen så att jag haft Rebeccas minneskort och nu var det så att hennes
gick sönder så då : vips så ville hon ha det tillbaks naturligtvis och där stod jag med noll
minneskort och då är det inte så lätt att ta kort. Lånade hennes så fort jag skulle fota
och hur bökigt var inte det då. Rebecca styrde iaf bilen i går kväll till Tuna där det införskaffades. SKÖNT !
Ska nu baka en kaka som mina kära arbetskamrater ska få äta lite av på em då jag ska en sväng ut till jobbet och hälsa på igen men sen har vi ju den älskade massören där idag igen. Onsdag ! Varannan onsdag kommer massören till jobbet där vi får underbar stund allihopa. Det kallar jag LYX när man på arbetstid får massage och dessutom så blir man som ny och orkar mer. Tror på denna förmån faktiskt att de anställda får en stund att
njuta av så här mitt på dagen.
Alla behöver vi massage med jämna mellanrum. Kent & jag har också en tjej som kommer till oss och masserar när vi känner att det är dags. Det är också helt underbart !
Nu kallar köksdelen och snart kommer min älskade lillebror med traktorn och ska flytta på massor med saker ute på tomten så asfaltskillarna kan komma och fixa innan snön kommer. Passar på att utnyttja lillebror nu medans det går för snart är han helt bissy i sin flytt :)
Han ska nämligen flytta ihop med sin älskade prinssesa och de sitter nu bara och väntar på att det ska bli 1:a december och att de ska få nyckeln till sin gemensamma lya. De har fått en lägenhet i ett äldre 2-familjshus i övre Nyfors. Högt i tak och åh vad det kommer att bli fint. De är helt ivriga och nu kanske de förstår hur vi hade det innan vi flyttade in här i huset. Över ett års väntan men.......
väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge !!!! så deras två månader är väl ingenting. TOKSTOLLARNA !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar