fredag 1 oktober 2010

Dags för skogen

I dag 1 OKTOBER så fyller min MORMOR 92
hela år men det blir inget besök där nu när jag är så förkyld. Vill inte smitta
ner henne så hon sedan ligger sjuk. Richard pratade med henne tidigare idag och sa att vi kommer nästa år när du fyller istället så inte snoret hoppar på dig. Då sa hon att de är lugnt, jag ska ju bli 107 år så det hinns med.
Ja, jag tror verkligen att hon kan bli det.
Älskar verkligen dessa färger. Tänkte ev ta en tur till skogen för att få lite material till några höstkransar. Lika mysigt att plantera sommarblommor så är det lika underbart
att hösten kommer och ljung och höstlöven kommer. Har ett underbart
minne från 1992 med Åsa, en vän. Vi var ute i skogen med våra små
bebisar och fixade lite ljung :) kommer aldrig att glömma det besöket som jag gärna håller för mig själv... men jag säger bara LJUNG ÅSA :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar