fredag 8 oktober 2010

Carportplatta på G....

Nu så är det i gång... carportsbygget. Nu ska det gjutas i helgen och platta ska på plats. Kul att det är lite annat att jobba med. Det är ju så att fasaden är ingen hitt för mig eller för tjejer har jag fått höra.
Men nu så kanske jag kan få hjälpa till lite igen.....
Den kommer att bli ganska stor så det blir förrådsdel och bildel. Viktigaste blir väl att jag får in min kärra säger jag till grabbarna grus " Kent & Rille" sen skiter väl jag i att de får sopa sina bilar i vinter :)
Ja nu är det äntligen helg och en "lyxhelg" väntas. Vi är nämligen bortbjudna både fredag & lördag. Fredagskvällen ska spenderas hos min lillebror och hans Sofi och
lördagskvällen ska förgyllas hos """ hemligt folk"""" . Det är så att vi har ett
födelsedagsbarn som ska ha en liten hemlig bjudning och dit ska vi. Den som vi ska tills sambo har bjudit dit oss på lite suprice. NICE !
Nu fix för kvällen...... och ett glas vin tror jag jag ska ta.





2 kommentarer:

  1. Men hallå vad stökigt det var här..... hittar knappt !! Eller kanske bra .... Trevlig helg på Er. Vi ses ju snart.... Och vad fint det blir,men det är det ju alltid... Fint alltså. Kram <3

    SvaraRadera
  2. Önskar en trevlig helg jag med!
    Kram Sanna

    SvaraRadera